Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Admin
Seneste emner
» Everything that can be lost may also be found
No. 5 Britney Icon_minitimeSøn Feb 06, 2022 11:10 am af Sophie

» fdfhstydukijughfdsaswefrtghy
No. 5 Britney Icon_minitimeTirs Okt 12, 2021 10:08 am af Sophie

» incase you want Abi back
No. 5 Britney Icon_minitimeOns Sep 15, 2021 11:54 am af Sophie

» In case I want Alicia back
No. 5 Britney Icon_minitimeTirs Sep 07, 2021 4:26 am af Sophie

» in case i want jez back
No. 5 Britney Icon_minitimeFre Sep 03, 2021 3:43 pm af Sophie

» No. 1 Kan iblis
No. 5 Britney Icon_minitimeLør Jun 23, 2018 10:47 am af Sophie

» oversigt over historien
No. 5 Britney Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 8:26 am af Sophie

» No. 2 Katharina
No. 5 Britney Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 6:35 am af Sophie

» No. 2 Matt
No. 5 Britney Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 6:16 am af Sophie

Mest aktive brugere
Sophie
No. 5 Britney EmptyNo. 5 Britney 9688_210No. 5 Britney Empty 
Katlin
No. 5 Britney EmptyNo. 5 Britney 9688_210No. 5 Britney Empty 
Stella
No. 5 Britney EmptyNo. 5 Britney 9688_210No. 5 Britney Empty 
Katharina
No. 5 Britney EmptyNo. 5 Britney 9688_210No. 5 Britney Empty 
Statistik
Der er i alt 22 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Siana

Vores brugere har i alt skrevet 113 indlæg i 48 emner
Fireworks
Lignende emner

     

     No. 5 Britney

    Go down 
    ForfatterBesked
    Sophie
    Admin
    Sophie


    Antal indlæg : 103
    Join date : 18/12/13
    Age : 27
    Bosted : .

    No. 5 Britney Empty
    IndlægEmne: No. 5 Britney   No. 5 Britney Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 9:36 pm

    INFO::.
    No. 5 Britney Yeah-You-Failed-Jennifer-Lawrence-Gif
    Fulde navn: Britney Parks
    Nickname: Britney, Britt.
    Alder: 20
    Seksuel orientering: Boys&girls.
    Race: Wolfgirl.

    PERSONLIGHED::.
    No. 5 Britney Tumblr_m0cxieM6DI1r0frfb
    Britney har en rigtig sød personlighed, hun er åben og en rigtig god veninde. Hun er typen som også er naiv og bange, men alligevel er hun rigtig modig. Britney gør alt for sin lillebror, og vil gøre alt for ham. Britney har hjertet det rette sted, og sørger for at hendes venner har det godt. Britney er også vildt stædig, og ønsker kun det bedste i verden. Hun er målrettet.

    UDDSENDE::.
    No. 5 Britney Tumblr_m5w42sX9Qt1r81kbyo1_500
    Britney er det mange ville kalde smuk, hun har en smuk krop med former. Også er hun slank. Britney har gyldenthår, og lyse øjne.

    LOVELIFE::.
    No. 5 Britney Tumblr_m9i3eohLIL1rvdphn
    Status: Singel
    Forelsket: Nope
    Who?: Ingen.
    Married?: No.
    Exes?: Ingen.

    RELATIONS::.
    No. 5 Britney Original
    Katharina

    Alex.

    Dylan.

    Kaya.

    Joe.

    Andrea.

    Mason.

    Cosette.

    HISTORY::.
    No. 5 Britney Tumblr_m5lowsDXsb1roruow
    Det var sen aften Blair og jeg var ude. Alle sov vi var de eneste som var oppe. Alex sov derhjemme, han ville nok også snart vise sin indre ulv. Men hans tid var åbenbart ikke kommet i nu. Vi fjollede rundt omkring som de to tosset teenagers vi nu var. Vi var ikke bare søster, vi var de bedste veninder. Siden jeg kan huske har Blair været der. Hun var min lillesøster. Og jeg elskede hende så højt, det var helt ubeskriveligt. Hendes ulv var sølvgrå og min gyldnengul. Hendes hår var sølv og mit gylden. Hendes og mine øjne var som isblå krystaller. Vi havde fået en krystal halskæde af vores mor. De lignede hinanden, vi var nu krystalsøstrene. Vi havde et bånd, et bånd som ingen kunne bryde. Og når vi skændtes, så blev vi venner igen lige efter. Jeg hadede at skændtes med Blair. Bare en tanke om at miste hende, det var som tusinde knive i mit hjerte. Jeg ville aldrig tillade noget eller nogen skade hende. Jeg havde givet mig selv et løfte, at jeg aldrig ville lade hende dø. Ikke før tid.
    Vores landsby lagde i stilhed og det var kun os der brød den. Vi var rastløse og fjollede bare rundt.                                                                                                                                                                     ”De alle sammen skredet i seng, de dovne ulve!” Sagde Blair og grinte.                                                
    ”Ja. De vel bare ikke så stærke som os to?” Jeg rakte tunge ad hende og sprang ud på en sten i den store sø. Blair blev på den faste jord. Jeg sprang rundt på nogle sten, og grinte. ”Pas nu på at du ikke falder i søen. Man ved aldrig om der er dybhavsskygger i den om aftenen.” Sagde Blair beskyttende.                                         ”Det havde jeg ikke tænkt på.” Mit hjerte slog et slag over. Jeg pustede ud og sprang hen på den faste jord.     ”Land! Land!” Jeg bøjede mig ned på jorden.                                                                                           ”Britney!” Sagde Blair og lod flov. Jeg rejste mig op og grinte højt af mig selv.                        
    ”Hørte du det?” Sagde Britney og lyttede opmærksomt efter.                                                    
    ”Næh.” Jeg rystede på hovedet.                                                                                                  
    ”Jeg hørte altså noget.”  Sagde hun og lød alvorlig.                                                                                
    ”Det var sikkert bare vinden.” Sagde jeg og vendte ryggen til hende og begyndte at gå. Jeg gik lidt da det gik op for mig at Blair ikke gik ved siden af mig. Jeg skiftede til ulveskikkelse og løb efter hendes fært.                   Blair! Jeg kom hen til porten, jeg så Blair som stod stiv frosset. En stor rødbrun ulv stod ved indgangen til porten. Den var kommet igennem. Den var fremmed. Så skriftede Blair til ulv for at angribe den. Jeg spurtede hen imod hende. Du skal ikke angribe den alene! Jeg forsøgte at nå hende. Men ingen jeg nåede derhen, havde den store ulv lukket gabet om Blairs hals. Blairs ulv brændte foran hendes menneske krop. Hun rørte sig ikke mere. Jeg skiftede til menneske. Jeg skreg og slog min hånd op for munden.                                                                                                                                          
    ”Blair.. Blair..”  Ulven så på mig. ”Jeg dræber dig!” Råbte jeg til den. Den rødbrune ulv blev til et menneske. Høj muskuløs og farlig. Hans rødbrune hår var drengekort. Hans blodrøde øjne skræmte mig, som de ville have skræmt en hver.                                                  
    ”Jeg dræber dig!” Gentog jeg koldt. Han gik farligt hen imod mig. Jeg sank, hans skræmmende øjne fik mig til at ryste. Mit hjerte bankede så hårdt at det gjorde ondt. ”Det tror jeg ikke er nogen særlig god ide. Ser du jeg er meget hurtig og jeg kan hurtigt dræbe alle i denne lille landsby. Så hvis du fortæller nogen om mit lille mord. Så dør alle du holder af og elsker. Forstået?” Jeg nikkede. Han gik forbi mig og løb hen til Blair. Jeg knælede ned i en sø af blod og lagde min hånd på hendes bryst. Jeg kunne hører at hun trak vejret, men det lød meget svagt, og der kom en ildevarslende lyd. Hun havde puls, men den blev langsommere og langsommere. Jeg kvalte et enkelt hulk.                              
    ”Blair.. Åh.. Blair.. Jeg er så ked af det..” Hendes krop blev svagere og svagere. Jeg havde set de ældre ulve heldbrede hinanden. Men jeg vidste ikke hvordan. Mine forældre var næsten lige gået bort. Hvad skulle jeg dog gøre?!                                                                    
    ”Du må ikke forsvinde søs.. Jeg elsker dig.. Bliv nu hos mig.. Du må ikke gå bort.. Det unfair..” Jeg hulkede og tog hendes hånd op til mit ansigt. Blairs tøj var dækket af blod. Jeg lagde min anden hånd på hendes bryst. Hun var væk. Jeg skreg. Hun var væk.          
    ”Nej!.. Nej.. Kom tilbage.. Du skal komme tilbage.. Du må ikke tage bort.. Jeg kan. Jeg kan ikke leve uden dig..” Jeg trak hendes livløse krop op til mig. Jeg gav den et klem. Jeg græd, og jeg græd.


    Tilbage til toppen Go down
    https://stasveas.danskforum.net
     
    No. 5 Britney
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Farver til Kaya&Bella, Britney

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
     :: The magic starts here :: Karakterene-
    Gå til: