Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Admin
Seneste emner
» Everything that can be lost may also be found
No. 3 Bella Icon_minitimeSøn Feb 06, 2022 11:10 am af Sophie

» fdfhstydukijughfdsaswefrtghy
No. 3 Bella Icon_minitimeTirs Okt 12, 2021 10:08 am af Sophie

» incase you want Abi back
No. 3 Bella Icon_minitimeOns Sep 15, 2021 11:54 am af Sophie

» In case I want Alicia back
No. 3 Bella Icon_minitimeTirs Sep 07, 2021 4:26 am af Sophie

» in case i want jez back
No. 3 Bella Icon_minitimeFre Sep 03, 2021 3:43 pm af Sophie

» No. 1 Kan iblis
No. 3 Bella Icon_minitimeLør Jun 23, 2018 10:47 am af Sophie

» oversigt over historien
No. 3 Bella Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 8:26 am af Sophie

» No. 2 Katharina
No. 3 Bella Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 6:35 am af Sophie

» No. 2 Matt
No. 3 Bella Icon_minitimeFre Jun 15, 2018 6:16 am af Sophie

Mest aktive brugere
Sophie
No. 3 Bella EmptyNo. 3 Bella 9688_210No. 3 Bella Empty 
Katlin
No. 3 Bella EmptyNo. 3 Bella 9688_210No. 3 Bella Empty 
Stella
No. 3 Bella EmptyNo. 3 Bella 9688_210No. 3 Bella Empty 
Katharina
No. 3 Bella EmptyNo. 3 Bella 9688_210No. 3 Bella Empty 
Statistik
Der er i alt 22 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Siana

Vores brugere har i alt skrevet 113 indlæg i 48 emner
Fireworks
Lignende emner

     

     No. 3 Bella

    Go down 
    ForfatterBesked
    Sophie
    Admin
    Sophie


    Antal indlæg : 103
    Join date : 18/12/13
    Age : 27
    Bosted : .

    No. 3 Bella Empty
    IndlægEmne: No. 3 Bella   No. 3 Bella Icon_minitimeSøn Feb 16, 2014 9:21 pm

    INFO::.
    No. 3 Bella Tumblr_lwxdkj9rRm1qbm4md
    Fulde navn: Isabella Verse
    Nickname: Bella
    Alder: 19
    Seksuel orientering: Mænd
    Race: Witch.

    PERSONLIGHED::.
    No. 3 Bella 8yaiz
    Bella er en meget blandet personlighed, hun kan være alvorlig, men for det meste hader hun alt for meget drama og ønsker at have en mere sjov og afslappende verden. Bella er håbløs romantiker, men vil ikke binde sig til nogen endnu, da hun føler hendes liv er et stort rod lige nu. Bella er en meget smilende type, men man skal ikke sårer dem hun holder af, fordi i det tilfælde er hun meget territoriel og overbeskyttende.


    UDDSENDE::.
    No. 3 Bella Tumblr_lwj8dpMkmQ1r3bzon
    Bella har langt rødt hår, som bølger smukt ned over hendes skuldre. Hun har store brune øjne, og et unikt ansigt. Hun er ikke vildt høj men stadigvæk har hun en god højde på 167 cm.

    LOVELIFE::.
    No. 3 Bella Tumblr_inline_mw14dnWydQ1sohk3w
    Status: Singel.
    Forelsket: Niks
    Who?: Ingen
    Married?: No.
    Exes?: Ingen.

    RELATIONS::.
    No. 3 Bella Tumblr_mppb9lqiX01qdh18no1_500

    HISTORY::.
    No. 3 Bella Tumblr_inline_n0r9jvfl5f1r7blwi
    For 3 år siden da krigen brød ud, var Bella og hendes lillebror Ren ude at gå. Mørke skyer sinkede sig over dem. De var på vej hjem, Bella og Ren vidste ikke så meget som et ord om den mørke side var gået i krig. De havde fundet noget så de mørke væsner kunne gå igennem barrieren. ”Det godt nok længe siden jeg har set regn.” Sagde Bella og kiggede på 13 år gamle Ren. Bella var 15 og den ældste i flokken. Regnen begyndte at falde meget kold og kraftig.” Det usædvanligt.. Vores regn er da altid varm? Der må være noget galt?” Bella kiggede på Ren, han nikkede som om han vidste hvad hun tænkte. De måtte hjem hurtigt, de løb igennem de tårnhøje våde græsstepper, indtil Bella faldt og vred om på hendes højre fod.
    ”Løb videre Ren! Løb! Jeg klare det! Stol på mig! Løb!” Så snart hun kunne høre han var væk, tog hun sig til sin fod. ”Jeg hørte noget herovre!” Råbte nogle, jeg thi i de høje græs. En masse om trampende omkring mig, jeg samlede mig sammen som en kugle. Mande ben i fuld udrustning kom løbende forbi mig. Jeg blev siddende, jeg forblev helt stille. Mørke skyer dækkede den blå himmel. Her var mørkt nu. Ingen fugle der sang som en smuk sommerdrøm. Bella var bange minutterne føltes som talløse timer, hun kunne hører folk der skreg. Og folk der råbte om hjælp. Da faren var ovre kom hun hjem. Døren stod helt åben, hun kunne hører komfuret kogte. Hun løb derind, Bella slukkede komfuret. Glas og tallerkner l smadderet rundt omkring. Borde og stole kastet rundt, det lignede der havde været krig. Der var ingen hjemme, en blodig kniv lagde dog tilbage på jorden. Bella gjorde huset i stand og satte sig grædende ind på sit værelse. ”Hvad skal jeg dog gøre nu.. Uden dem er jeg ingenting.. Min familie.. Hvorfor skulle jeg lige komme til skade? Hvorfor lige mig?.. Hvis det havde været Ren, så havde han levet nu.. Det var mig der bad ham om at løbe.. Og nu.. Nu er han væk.. Mit håb er ude..” De næste 2 år. 17 år og Bella fandt ud af hun var mere end bare Bella. Hun havde overnaturlige kræfter. Til at hjælpe naturen. Hun havde hørt om hekse, mange kraftfulde hekse, som hjalp med at holde naturen i balance. Hun ville gøre en forskel måske hævne sin familie. Gøre hævn for hvad den mørkeside tog fra hende. Lige siden den mørkeside startede deres angreb har den lyseside søgt sammen. For at forene kræfterne, så lyset kan herske igen. Men en dag, alle laver fejl. Men Bella besluttede sig for at gå en tur. Hun vidste udmærket det kunne blive farligt, mange var blevet bortført af mørkets væsner. Og ingen havde set dem siden. Det samme skete for Bella Hun blev fanget, af skyggerne og blev låst inde i et mørkebur sammen med andre fra lysets folk.






    Tilbage til toppen Go down
    https://stasveas.danskforum.net
     
    No. 3 Bella
    Tilbage til toppen 
    Side 1 af 1
     Lignende emner
    -
    » Farver til Kaya&Bella, Britney

    Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
     :: The magic starts here :: Karakterene-
    Gå til: